M-am saturat...

M-am saturat sa imi tot mearga prost, sa fac economie degeaba cand altii nu fac , iar eu fac degaba ca tot bani multi cheltui ..
Si as vrea sa am si eu un prieten care nu fute 5 odata,care nu-mi cere bani imprumut si uita sa mii dea inapoi.....
PArca as vrea o mama care nu se gandeste numai la ea si prietenul ei si care nu se uita la mine urat cand incerc sa-i zic ce gandesc chiar daca ceva care nu-i convine ei ar trebuii sa respecte daca vrea sa fie respectata...
Si m-am saturta de toata povestea cu parintii mei divortati si de povestea trista a mamei mele ....
Si as vrea ca odata in viata ca Monica sa inteleaga ca nu e normal sa te rastesti la om si sa-l injuri la 3 secunde .....si as mai vrea sa nu mai desconsidere oamenii asa cum o facea tata , e o chestie pe care a mostenit'o cu succes de la tata ...
Si mi-e pur si simplu sila de faptru ca mama e nemultumita ca trebuie sa cotizeze la chiria care urmeaza sa o platesc in bucuresti...
Nu e vina mea ca toata lumea are o viata dezorganizata si am ajuns la apropae 23 de ani inca sa mai depind de banii parintilor ...(sa zicem ca nu e vina mea in totalitate)
Si inca ceva :tata daca ajungi sa citesti si air imi arunci pastila cu "nu poti sa scrii pe un blog public lucrurile rele din viata ta" asta este o prostie nu esti numai tu in peisaju asta mirirfic ....oricum ma doare'n fund de intimitatea de care simti ca nu o ai tu daca scriu eu pe blog!
Cel mai trist e ca am ajuns sa vad niste straini cand vad persoane apropiate ...nu am sa dau nume pt ca o sa mi se zica ca il apar pe tata....
M-am saturta de razboiul dinre cei 2 parinti ai mei .... si sincer nu ma intereseaza de ce au ajuns aici pana daca au ajuns sa nu prea ii intereseze exact ce si cum fac !

As vrea sa pot sa o inteleg pe mama dar nu pot cand zici ca ai 3 copii care sunt viata ta dar alegi sa nu mai fii alaturi de ei doar pt simplu motv ca SUNT MARI SI SE DEScURCA .... nu e foarte frumos nu e foarte conforrtabil pt ca atunci chiar te simiti in plus asa in viata ....

Si abia astept ziua aia cand n-o sa mai depind de acesti 2 oameni: unu pentru ca stiu ca e incapabil pe buan dreptatate sa-mi faca mie niste mofturi care le fac pt a nu am de ales pana la urma ...iar unul pt ca considera ca are deja copii mari care se descurca ....si cand face ceva pentru ei FACE DIN OBLIGATIE!

O SEARA PLACUTA ....

Comentarii

Postări populare