Iulian...



Iulian ....ce-m place cel mi mult!
Pentru ca de fiecare data cand incearca sa imi transmita ceva trebuie neaparat sa o faca printr-un mesaj codat.... de fiecare data trebuie sa-i decodez actiunile....
De ex: cand mi-a dat piesa aia de la zale-in numele ei [eu iti spun casi-o face cu mana ei/din vina ta/si-n numele dragostei/vrea sa stie/ca o poti lua asa cum e/de-o vei face in numele dragostei] ...
Felulul lui dragut in care iti explica anumite lucurui prin tot felul de piese cu tot felul de mesaje .... remeber Maria Magdalena Danaila - "Nebuna dupa el" sau "De va venii la tine vantul"[De va veni la tine vântul Purtând povestea mea amară/Jelitul lui să nu te frângă/Mustrarea lui să nu te doară] !
Nu stiu cel putin asa mi se pare mie ....

Pentru este reporteul cu cearcane, isi face cu pasiune munca,televiziunea e o parte importanta din viata lui ....

Pentru ca are aerul ala trist ....si pentru ca el chiar are cearcane!

Pentru textu: Pisi n'ai o harta! Spus de 100 de ori intr-o frumoasa zi de 1 mai 2008 !

Pentru berile luate cate doua,una bauta una varsata pe plaja!

Pentru ca a terminat Fizica ..... dar face jurnalism!

Pentru ca tine minte anumite lucururi peste care tu crezi ca atrecut ft usor sau cel putin nu le-a observat.

Pentru ca e un Rac innascut ....

Pentru ca impune respect ...

Pentru ca si acum cand ascult Child In Time ....imi aduc aminte de el si de seara aia cand a vrut sa-mi dea sa ascult.... [Bietu de el credea ca n-o stiu]

Pentru ca e genul de om care te ambitioneaza sa vrei mai mult de la tine!

PEntru aerul lui de cavaler si sarmul lui unic...

Pentru maturitatea si curajul lui ..

Pentru ca e baiatul cu cei mai blanzi ochi pe care i-am vazut!

Pentru ca dadea BUZZ la 2 noaptea ....

PEntru zambetu' ala a lui care'l are cand face cate-o ghidusie ....

Pentru ca e tipu cu esarfele....

Pentru ca e din berceni ....

Pentru ca'i place Redd's!

Pentru ca a invatat pana si mama cum il cheama .. si ii stie chiar tot numele!

Pentru ca e dragut rau cand se imbata!

Pentru ca e singuru dinamovist care nu ma enerveaza!

Pentru ca vrea sa ajunga regizor!Si-o sa reusasca

Pentru ca a zis Medeea de el ca are palmele moi ...:D

Pentru ca mama lui,in a 10a l'a gasit cu 4 fete in pat el in chiloti si ele imbracate . IAr de-atunci ii zice cassa nova!

Pentru ca poate fi uneori a big pain in the ass!

Pentru ca toata lumea ii zice IULI!

Pentru ca e un tip finut ....

Pentru ca e nascut vara ....

Pentru ca e el pur si simplu... prietenul meu bun,Iulian Andrei tipu din TVR!

Comentarii

Postări populare