FERICIRE ....






Sunt fericita pentru ca :

Mi-am gasit chirie ....un apartament cam vechiut cu inca 4 colegi dar cu o coleguta de camera foarte simpatica care nu intelege ca deja mi-e draga si cu care cred ca o sa fiu buna prietena ...

Pentru ca ma mut in sfarsit in Bucuresti

Pentru ca mi-am adus iar aminte ca pentru mine asta un mare lucru ....si pentru ca m-am descurcat singura!

Pentru ca m-am simtit bine azi i microbuz stand de vorba cu un strain ...care-l cunostea pe bunicul meu!Cred ca era ceva director la casa de cultura din Focsani...

Pentru ca o sa incep o facultate care imi place si pentru ca am planuri mari si frumoase ...

Pentru ca cineva acolo sus ma iubeste pentru ca mi-a iesit .... :D si pentru ca numai eu stiu cat mi-am dorit!

Pentru ca am realizat ca cu acest baiat pe nume Iulian nu osa mearga si ca am trecut peste acest hop fara prea multe zgarieturi .... si apreciez faptu ca am trait o chestie asa frumoasa si sunt fericita ca l-am cunoscut cu toate ca el a facut niste gafe ....

Sunt fericita pentru ca am vbit cu mama care e nebuna si paranoia dar pe care o iubesc de ma doare cateodata ...:D

Pentru ca inca sunt oameni care asculta muzica care imi place mie ....aici ar trebuii sa se simta vizata alina care nu stie ce mintire placuta a creat pentru simplu fapt ca si ea apreciaza ceea ce apreciez eu

PEntru ca eun drum nou si frumos ..greu dar frumos...

Pentru ca zambesc sfidand'du'i pe toti pe fata ....nu ma intereseaza viata e prea frumoasa ...


Pentru ca am avut o vara plina si nebuna si tampita si si si ...

Pentru ca vreau sa fac ceva din mine ....

Pentru ca invat ceva in fiecare zi ....

Comentarii

Postări populare