Fara titlu...

In primul rand vreau sa zic tare si raspicat asa sa auda tota lumea , mi'e bine! Lucrurile au inceput sa mearga bine sper sa imi iasa pana la capat!
Sa nu-ti pese ce spun ei
Viata iti da chiar tot ce vrei
Daca nu sti, poti sa si ei
Dar eu vreau, o vreau
Vreau sa am steaua mea


Adevaratul sentiment cred ca este de liniste in ultimele zile chiar ca am avut parte de liniste si de pace! Sunt niste chestii marunte care mi-au iesit mie s-a dovedit inca odata ca cineva acolo sus ma iubeste! Si da si eu il iubesc pe El pt asta ...

Am rezolvat cu chiria in buc nu mai ramane decat sa merg in Buc sa vad cum arata sa las eventual niste bani, o sa stau la Titan pe langa Ior .... e misto zonaimi place!

Cu domnul meu merge bine dupa ultimele discutii chiar ne-am apropiat foarte mult,sper sa nu se strice tot farmecu sa o luam de la inceput!

Aproape ca nu mai conteaza nimic ideea e ca osa-mi ramana in suflet indiferent ce-ar fii..

Si cred ca meritam fiecare sa ajungem la STEAUA noastra ...si da, in viata merita sa lupti si sa ajungi la ceea ce-ti doresti!

DAr sa fii constient ca daca esti sus odata poti sa ajungi jos foarte repede cat ai clipii de repede...

Nu mai zic nimic de restante ca imi stric tripul :))

Comentarii

Postări populare