Zambeste ba, ce dracu' :)))!!!

Cu toate ca :

Nu stiu exact unde'o sa stau in B,faza cu statu la Razna in Titan a cazut....

Cu domnul meu nu prea mai e asa roz si clar ca acu cateva zile

Exista restante garla si chef de invatat inexistent!

Vine frigu si nu ma pot duce eu la mare cand si cum vreau!

Eu ....sa n-am ambitie de nu sunt cea mai tare stare de spirit,ma enerveaza oamenii astia rai care se baga in seama dar frate eu ma bucur de viata, ma bucur ca exist....poate pentru ca-l iubesc pe tampit....

Stateam si ma gandeam asa ca de razboit ne putem razboii pana la adanci batraneti, m-am saturat de scandal.....vreau liniste :)

Vineri seara in Iron am facut cunostinta cu un nebun de prieten al OAnei....Balteanu care are o super prietena cu dreaduri vechi de 8 ani de zile .... Care mi-a zis ca colturile buzelor sunt facute sa stea in sus...asa o sa stea !{Asta are dreptate}

Un zambet de 100 de stele face cat toata lumea ....

In final vreau sa spun .... Ca da inca il mai iubesc pe tip cu toate ca el nu merita de multe ori... O iubesc pe mama care e nebuna si tampita da asta e alta nu mai am, trebuie sa ma descurc cu asta!
Imi vine sa-i fut unua in cap lu JAmes ca vbeste mult cateodata....
Si ca abia astept sa ma mut odata in Bucuresti sa ma apuc de treaba ...
si sa-i multumesc lu' tata ,stie el de ce :P!

CRISTINA VA PUPA PE NASUCURI!

Comentarii

Postări populare